marți, 26 martie 2013

Ciocanele de pui cu zucchini si coriandru

O reteta pentru familie.
Dovleceii Zucchini sunt originari din America Centrala si din Mexic.Aceasta varietate de dovlecei contine putine calorii si sunt o importanta sursa de beta-caroten.
Eu sunt indragostita de dulceata si consistenta lor.
Semintele de coriandru sunt adevaratul secret al acesui preparat datorita aromei puternice,dulceag-amarui cu o usoara iuteala.







Ingrediente:

10-12 ciocanele de pui
500 g ciuperci
2 zucchini
2 ardei kapia
50 ml vin alb
1 lingurita rasa seminte de coriandru
1 legatura de patrunjel
50 ml ulei
1 cutie cu rosii cuburi
3-4 catei de usturoi,curatati

Mod de preparare:

Curatam si spalam copanelele de pui.In ulei incins calim puiul frecat cu sare,piper si presarat cu boabele de coriandru care o sa-i dea o aroma exceptionala.:)
Zdrobim cu lama cutitului cateii de usturoi si-i punem peste pui.
Dovleceii si ardeii se taie bastonase subtiri,ciupercile le feliem si le adaugam la mancare.Turnam vinul si lasam  sa fiarba totul la foc mic, acoperit cu capac, pentru 10 minute.
Cand legumele sunt al dente punem rosiile si mai lasam 5-6 minute.
Servim preparatul cald,ornat cu patrunjel.

Pofta buna!







6 comentarii:

  1. Portie dubla din bunaciunea asta pentru mine, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai la 12 copanele de pui, sigur ai o portioara si pentru mine, dar pui cit mai multe ciupercute... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesanta combinatia! Candva aveam gradina plina de zucchini. Nu stiam cui sa-i mai impart! Acum nu mai am gradina, in schimb am doua fete care imi ocupa tot timpul!
    P.S. Nici nu-mi placea gradinaritul prea tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. O reteta usoara de primavara , gustoasa ca si combinatie de ingrediente , sanatoasa .
    ciocanele gatesc destul de des dar nu le-am gatit cu zucchini si coriandru. mersi pentru reteta !

    http://lucratoarea.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere