sâmbătă, 23 iunie 2012

Eforie Nord


Caldura mare, monser !:)
Va este dor de mare ?
Noi ,cativa ani la rand am aterizat pe plaja de la Eforie Nord ,zonele de plaja preferate de mine fiind Belona si Debarcader .Cate amintiri si suveniruri am adunat din vacantele la Eforie ...
Chiar daca muntele este prima mea dragoste ,nu pot sa ignor valurile marii care ma atrag ca un magnet !:)) Cred ca zodia este de vina . :))
Eforie Nord, statiune balneoclimaterica permanenta (6 - 20 m altitudine), pe fasia litorala dintre lacul Techirghiol si Marea Neagra. A doua statiune a litoralului (ca marime), Eforie Nord este renumita în toata Europa datorita tratamentelor cu factori naturali existenti aici.
Racoriti-va privind cateva imagini din locul cu pricina .














 Seara , cantareti ambulanti incanta turistii cu muzica lor speciala .











 Un scurt popas la cazinoul din Constanta .






7 comentarii:

  1. Mai Alinutza mai, tare imi este mie ca ne citim gandurile.... vezi postarea mea de azi ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe imaginile... Acum mi s-a facut dor de mare, ca de caldura nici nu mai pot respira... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfiu ce bine o fi de tine ;) super poze si vacanta placuta! ;)))

    RăspundețiȘtergere
  4. da da da...cunosc statiunea...e super ...
    noi acusi ajungem, dar in Ef Sud ...ca e mai linistita si mai "calduroasa" stiu eu la ce ma refer...
    concediu placut draga mea..pupicei

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase locuri, frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere