miercuri, 25 noiembrie 2015

Brownies


Brownies cu gust intens de ciocolata, textura moale si cremoasa .
O bunatate de prajitura cu ciocolata care iti explodeaza simturile prin efectul sau euforizant,un desert fin si dezirabil, pe care ni-l putem oferi ca un rasfat .
Splendoarea acestei prajituri delicioase sta in faptul ca, la prepararea ei,folosim doar un castron mare si un tel .







 Ingrediente : 

200 g faina
220 g zahar
400 ml lapte
60 g cacao
1 lingurita praf de copt
50 ml cafea
100 g ciocolata neagra
50 g /ml unt/margarina/ullei

100 g ciocolata cu lapte topita cu 2 linguri de smantana lichida (pentru glazura)

Mod de preparare : 

In castron, vom amesteca faina,cacaua si praful de copt ( cernute).


Peste ele vom turna usor laptele rece in care am dizolvat zaharul.


Amestecam cu telul.Adaugam cafeaua rece, apoi ciocolata neagra topita impreuna cu 50 ml ulei.


O sa rezulte o compozitie fluida pe care o turnam intr-o tava (20/30 cm) unsa cu putin ulei.
Eu am copt prajitura intr-o tava yena.


Dam la cuptor pt. 50 de minute la foc mic. Lasam prajitura cu ciocolata sa se raceasca si o glazuram cu ciocolata cu lapte topita impreuna cu 2 linguri de frisca lichida sau smantana lichida.


O modalitate de prezentare, imbracata in sarbatoare ! :)



Pofta buna ! 

Va astept parerile cu mare interes, multumesc !

19 comentarii:

  1. Și mie îmi plac prăjiturile care se prepară ușor. Brownie a ta arată foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faina reteta ta si mie imi place tare mult prajitura asta ciocolatoasa.
    Sigur am sa o incerc.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pare greu de făcut, arată super bine ��������
    am să o fac și eu, tot fac prăjituri , aceleași de mult timp, este timpul să mai schimb ;)
    mulțumesc pentru rețetă ! ������

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este prea puțină faina pentru 400 ml lapte? Am făcut și nu s-a copt.Multumes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Reteta este perfecta ! Contine 400 g faina si 60 g cacao, suficiente pt. a obtine o compozitie fluida ! Foc mic si 50 minute !
    Prajitura a fost preparata cu succes pe facebook, pe grupuri...
    Eu am preparat-o de 2 ori, doar saptamana trecuta ! Este delicioasa !
    Este posibil ca faina ta sa nu fi absorbit suficient lichid !Imi pare rau ! Mai incearca,este pacat, ca este o super prajitura !

    RăspundețiȘtergere
  6. In reteta scrie 200g faina.....

    RăspundețiȘtergere
  7. 400 ml lapte !
    200 g faina !
    60 g cacao !

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna :) foc mic la dvs in jur de cate grade inseamna? Acum o fac si vreau sa imi iasa :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum e in cuptor, simplu, dar si eu sunt curioasă daca iese, seamănă cu un chec, dar fara niciun ou??

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu este chec, este negresa mea preferata, are ciocolata si cafea. Eu o pregatesc de cel putin doua ori pe luna ! Sa-i puneti si glazura, este grozava !

    RăspundețiȘtergere