joi, 7 mai 2015

Prajitura cu crema de branza si ciocolata ( rapid de preparat)

 Aceasta minunata prajitura (pasca) am pregatit-o de Paste si a fost un real succes.
Crema de branza dulce cu vanilie si ciocolata, asezata pe un blat umed de cacao a fost o incantare !
Am impartit-o in felii generoase familiei !



Ingrediente pentru crema de branza:

4 oua
100 g ciocolata neagra
500 g branza de vaci dulce,bine scursa.
1 plic budinca de vanilie
100 g zahar
vanilie (esenta sau zahar vanilat)

Ingrediente pentru blat:

150 g faina
50 ml lapte
2 linguri cacao
75 g zahar
50 g unt
1 ou
1 plic praf de copt

Prima data pregatim crema de branza:

Branza dulce o mixam impreuna cu cele 4 oua,zaharul si vanilia.


Am pus si plicul cu praf de budinca.Am omogenizat.


Punem si ciocolata maruntita .Amestecam usor cu o paleta.
Turnam compozitia in tava rotunda cu diametru de 20 cm, unsa cu unt si tapetata cu faina.


 Urmeaza prepararea blatului umed :

Untul se freaca bine cu zaharul,adaugam laptele si oul.Omogenizam.
In continuare, am amestecat faina cu praful de copt si cacaua.Le-am cernut si le-am adaugat usor peste compozitie.Amestecam cu o paleta.


Asezam compozitia blatului peste crema de branza.Vom pune cate o lingura de compozitie,din loc in loc, si apoi vom nivela usor cu o spatula.O sa avem grija cand o nivelam pentru ca este mai densa decat crema de branza!
Dam prajitura la cuptor incins,la foc mic, pentru 50 de minute.
Cand s-a racit o rasturnam pe un platou.Vom avea crema de branza deasupra.


Este o prajitura foarte buna,umeda,cremoasa si aromata.

Multumesc Ioana pentru idee !


9 comentarii: