luni, 24 martie 2014

Ciorba de miel cu salata verde

Primavara,cand natura renaste, ea ne daruieste o sumedenie de verdeturi pe care le putem folosi in cele mai variate combinatii , fara sa ne temem ca una nu se va potrivi cu cealalta.
In acest minunat anotimp putem sa facem in fiecare zi o alta ciorba,astfel incat,unul dintre ingrediente sa devina predominant .
Ciobita mea de miel sta marturie mai ales ca se apropie si Sfintele sarbatori de Paste !






Ingrediente:

500 g coaste de miel
mate de miel
2 salate
2 morcovi
1 legatura de leustean
1 legatura de ceapa verde
1 fir de usturoi verde (optional)
3 oua
otet
sare

Cum procedezi :

Cureti carnea de pielite,o speli bine,o tai in bucatele si o fierbi in apa rece cu sare.Adaugam si matele curatate si spalate foarte bine.Le poti despica sa ramana ca o fasiuta si tine 2-3 ore inainte de a le folosi,in apa cu putin otet. Le taiati in bucatele mici.
Adunati spuma la carne ori de cate ori este nevoie.
Morcovii taiati cubulete se adauga la jumatatea timpului de fierbere a carnii.
Salata se taie fideluta,ceapa se toaca marunt si le adaugati in oala cand este carnea aproape fiarta .
Mai lasati sa fiarba putin,trageti oala de pe foc,o lasati 5 minute sa se racoreasca si o dregeti cu oua batute,otet si sare ,dupa gust.

Presarati leustean tocat si serviti !


Paste fericit !

4 comentarii:

  1. Asa cum am mai scris de multe ori, gusturile nu se discuta si daca cozonacul din postarea anterioara il divinizam, cheatia asta facuta din saracutul miel o gasesc.... fara cuvinte! In viata mea nu am mancat miel!
    Dar desigur, aceasta este doar opinia mea!
    pupici Adina! tu oricum ramai bucatarul meu preferat! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum mi-ai facut tu acum pofta de o ciorbita de miel... Din asta mincam, doar cind eram acasa, ca aici sint multumita daca gasesc sa fac o fripturica de sarbatori. Pupici si o saptamina cit mai frumoasa sa ai *

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi nu prea ma incanta ciorba de miel , cu siguranta as gusta din ciorbica ta! Pupici!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine ma incanta ;)
    Sunt innebunita dupa miel! Abia astept....

    RăspundețiȘtergere